Zamieszczone przez Maru 123
Jak sprawują sie wasze klimatyzacje??w upały.
Zwiń
X
-
hotrain, jako, że mam spore doświadczenie z chorym gardłem, śmiem twierdzić, ze klimatyzacja nie powoduje zapalenia gardła, tylko masz jakiś syf w migdałkach i jak przywalisz zimnym to sie ten syf budzi - proponuje zamiast zmiany auta, wizytę u laryngologa, po tonsillectomii przjedzie ci jak ręką odjął - chyba, że już jesteś po... :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
A jak u was z temp. na wylotach nawiewu? Ja u siebie mam temp. 5-6 stopni na biegu jałowym, a na nieco podniesionych obrotach temp. opada bliżej 5 stopni.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voytekDaje radę, w porównaniu z poprzednim autkiem (Fabia) dużo wydajniejsza. Dziś, kiedy było 34 st. w cieniu, a auto kilka godzin postało na słońcu, znośnie w środku zrobiło się po ok. 20 minutach jazdy (okna na początku oczywiście otwarte). Ale jak się już w końcu schłodziło, to utrzymanie komfortowej temperatury w kabinie nie stanowiło problemu.
Mam tylko jedno zastrzeżenie - temperatura w środku auta ma się zwykle nijak do tej ustawionej na pokrętle, ta rzeczywista jest zwykle o ładne kilka stopni wyższa. Na przykład ustawiam 22 stopnie, na początku wieje z pełną siłą zimnym powietrzem, po jakimś czasie temperatura nawiewu się podnosi, a obroty dmuchawy spadają pomimo, że w środku z pewnością jest nadal więcej niż 22 st. Jak chcę mieć rzeczywiście około 22, to trzeba ustawić jakieś co najwyżej 20. Chyba po prostu usytuowanie czujników temperatury w kabinie jest niezbyt szczęśliwe. Co ciekawe, na tym samym ustawieniu potrafi być w środku raz komfortowo, innym razem za ciepło bez reakcji układu w postaci choćby wzmocnienia nadmuchu, wtedy trzeba albo ręcznie zwiększyć nadmuch albo obniżyć zadaną temperaturę. Reakcja climatronica na wzrost temperatury w kabinie jest zbyt opóźniona. Czy u Was też tak jest?
mam podobne odczuciesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
u mnie wymiata ale... sobota 40 kilometrowy korek na obwodnicy Londynu temp na zewnątrz 35 stopni temp asfaltu ok 55 stopni a ja w mojej okcie stałem 2 godziny w miejscu miedzy setkami ciężarówek i powiem wam szczerze że się troche spociłem, ale generalnie jakbym kilmy nie miał to nawet nie myślę o tym co by się działo
Komentarz
-
-
Klimatyzacja "na guzik" (a więc nie Climatronic), nabijana profilaktycznie co wiosnę. Przy ostatnich upałach bardzo ratuje mi tyłek. Czuć delikatny spadek mocy, ale nie jest on drastyczny. Przy kratkach temperatura osiągnęła u mnie 2.6 stopnia Celsjusza, niżej już nie zeszła.
Patent na szybkie schłodzenie wnętrza po wejściu do rozgrzanego słońcem auta:
Wsiadam do auta, włączam silnik, uchylam wszystkie szyby i szyberdach, klikam AC, i czekam sobie przy okazji minutę-dwie zanim silnik nabierze minimum temperaturki aby instalacja przełączyła się na LPG (przy ostatnich upałach, trwa to nawet czasem poniżej minuty przy nie rozgrzanym silniku), zamykam szyby i odjeżdżam z parkingu.Artur
Komentarz
-
-
Ja właśnie wróciłem z wczasów na mazurach. Ponad 30 stopniowy upał, żar z nieba się leje a do jeziora kawałek trzeba podjechać, zresztą do garkuchni też. Tekst żony: najchętniej to bym nie wysiadała z samochodu tak tu przyjemnie. Nie chciała mi wytłumaczyć czy to z powodu klimy w aucie, czy to moje towarzystwo tak na nią pozytywnie działało... :lol:
Komentarz
-
-
U mnie klima bez zarzutu się sprawuje. Wiadomo jak autko stało na słońcu to najpierw szybki wszystkie w dół i tak z 200m jade aby wypchać ze środka gorące powietrze. Dalej to już wiadomo szybki w górę i włączenie klimy. Zawsze jeżdżę na AUTO i temp ustawiona na 20stopni. Temp z kratek to jakieś 4-6stopni.Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
Komentarz
-
Komentarz